22.15


ligger fortfarande efter i listan men
min hjärna är tom och humöret i botten.

Vet att jag inte är den bästa personen
för ingen är ju felfri som man säger..
Men att bli anklagad varja varja gång
så fort man blir sårad eller ledsen
AV ANDRA SOM DE INTE ENS BERÖR.
Då blir jag förbannad.. ärre ert eller mitt
liv? jag bara undrar lix, ni verkar veta mer
än jag själv och de är JAG som är ledsen.
Jag är en sån person som drar mig undan
och vill inte ha folk som tkr synd om mig
även att de skulle behövas ibland...
Mina problem ska ja lösa själv om de så
tar år och dar.. Jag är däremot en bra lyssnare
och skulle säkert behöva en jag med, men jag
tillåter de inte. Detta kan misstolkas när folk
väl försöker men jag menar inget illa jag gör
bara mig själv illa och vill inte att ni drabbas..

Mamma kom upp förut och frågade om lite hårfärg
och vi kom in på att maria inte ville klippa mig pga
att jag varit sårad och sånt nu och skulle bara bli
missnöjd.. Och de gick snabbt över till en kommentar
att jag "va dum mot T" Där är vi igen..
Började störttjuta de är aldrig ngn som kan se de från
mitt perspektiv..  Ni som känner mig vet att de sista ja
gör är att gråta, om ni skulle få beskriva mig med ett ord
skulle de bli Glad... De är den personen jag fortfarande vill
bli sedd som.. För jag blir inte ledsen i onödan som alla påstår.
För bråka är de sista som Jag vill, visst att jag har fått mer skinn
på näsan och tar inte all skit längre men ja är fortfarande ingen slagpåse
som man kan kasta hit och dit och hoppa på, Jag är en människa med känslor.

Jag har inget mer och säga, Detta är mellan mig och Tobias. lägg er inte i för ni förstör
De va såååå nära igår men jag tänker inte några av Tobias kompisar som inte ens tkr om
mig att förstöra.. För de första kan en av dom ta tag i sitt egna "förhållande" för tjejens bästa
kan ja säga.. För den andra kan ju sluta vara så kaxig och klippa sig, ser ju fan ut som ett troll.
och för den tredje, du, du kan bara va tyst...

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mattias AKA SNOOOOKEN

En sak ska du veta johanna jag skulle skriva mitt namn om jag skulle skriva här! Snälla tjejen dra förhelvete inte upp mitt förhållande hur det är eller vad som är bäst för tjejens, på din blogg fixa ditt egna, blir galen när du ska dra in mitt "förhållande" i ditt, förlåt men jag var bara tvungen.

2009-10-14 @ 19:51:57
Postat av: bina

bra tjejen , stå på dig själv och ta inte åt dig av vad dem säger , det är bäst så. Nu ska du sätta dig själv första , trots att det inte är lätt. Du ska tänka framåt , le trots att du inte känner för det. Det kommer att ordna sig , och du kommer att känna dig starkare!

2009-10-14 @ 22:22:27
Postat av: bina

bra tjejen , stå på dig själv och ta inte åt dig av vad dem säger , det är bäst så. Nu ska du sätta dig själv första , trots att det inte är lätt. Du ska tänka framåt , le trots att du inte känner för det. Det kommer att ordna sig , och du kommer att känna dig starkare!

2009-10-14 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0