23.30

Hejhopp!

Allt på listan är klart förutom min sammanfattning
som ja bara börjat med lite smått, prioriterade viktigare
saker faktiskt...

Besöks siffrorna ökar ngt enormt och kommentarerna med.
Men om man är anonym och inte kan stå för vem man är
kan man dra. Vissa "anonyma" kan ju då inte förstå att ja har
all rätt att uttrycka mig om mig själv i min egna blogg, där emot
har du ingen rätt att göra de. Jag har inte blandat in dig i mitt bråk
med Tobias men om du nu känner han så väl så borde du veta allt
som hänt, vilket du inte gör eftersom du är den ja tror att du är och
eran kontakt är inte lika bra längre så håll käften. Jag är inte alls sur
hela tiden, ja har bara lågt tålamod och en vilja som är stark. Jag vet mina
brister mer än ngn annan så kom inte och säg va ja ska göra.
Kan ju passa på att berätta att jag accepterar nog Tobias mer än ngn annan
skulle göra, Vilken tjej i denhär åldern skulle ens titta åt en kille med finnar?
Han skäms medans jag inte blev kär i dom utan i honom. Du om ngn borde
veta hur de är, right? du har ju inte heller perfekt hy!

Sen så håller jag med om nästa kommentar, såklart att du som vän skyddar Tobias.
Men att anklaga mig för saker som du inte vet ett skit om, jag har inte sagt till ngn mer
än Tobias själv varför det har blivit såhär. Du är ingen vän som puschar på hans dåliga
tankar, om mig som han älskar mest, eftersom de kan leda till misstag som tas och som
förstör 2 liv. Men de har du inte tänkt på, utan tror att du kan komma tillbaka bara sådär.
Haha patetisk är du och ser ut som ett jävla troll!

Nu ska ja fortsätta med företagsekonomin, imon blir de att meka med bilar ;) haha


Puss och God natt :)

Kommentarer
Postat av: ofeliat

Men du tjejen, snällt mot chippe, vilken tjej skulle kolla på en kille med finnar. Vad är det ?!

Ska inte lägga mig i men ah. .

2009-10-16 @ 23:36:43
Postat av: Johanna

de är ju sant, ja accepterar ju de men "Hans nära vän" som inte kan stå för vem han/hon är säger ju att ja inte gör de. de va de ja ville få fram!

2009-10-16 @ 23:42:19
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Anonym

Vet att du inte tar någon skit och därför skriver det du skriver. Men vadå, snacka om att sänka någons självförtroende ännu mer till botten, du vet vem jag syftar på.

2009-10-16 @ 23:47:59
Postat av: Johanna

Nu kom anonymen fram igen, fan lägg ner eller stå för vem du är!

2009-10-17 @ 11:28:11
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0