God natt

jahopp festen igår va mkt roligt och ja vad ska ja säga mer
folk är ju som dom är och ja förstår inte vf ja ska bry mig
egentligen men de är väl för att ja bryr mig om mina vänner.
Well vaknade upp bredvid älsk och de va ju bara upp och iväg för
de va samling halv 12 -.- lagom trött och död men de fixade sig
och de blev vinst med 9-1 gött, de va storm och regn (Y)

Blev hem och mysa med älsk sen och ja är så stolt att ja inte
köpt godis eller ngt sånt skit idag heller :D nyttiga johanna
börjar komma fram nu asså :) va ju kanelbullens dag idag med
så får väl äta en i skolan imon för sånna dagar får man fuska :)

Nu ska ja sova, duntäcket är i så de kommer bli gos.dock ensam men
man ska inte få för mkt av de goda eller vad e de dom säger ;)
i fredags va de 3 år sedan och livet är då inte som vanligt
de senaste tiden , när ja varit så ledsen har din bild på tvn
åkt ner, och ja jag tror att du är hos mig natt och dag
vilket gör de så bra att leva. ibland spelar jag duvetvilken låt
bara för att minnas våra promenader och våra tider tsm :)
Haha när du fick din regnjacka och va så ledsen och skämdes.
Lilla plutt du va den bästa... förlåt att ja glömde den 2 oktober...
<3Bilden togs dagen innan du försvann från mitt liv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0