hejhopp

Nu va de ett tag sen jag skrev och har inte riktigt haft tid.
Men men  läste lottas blogg och hennes planeringar och kanske
är det något för mig ? Haha eller vad tror ni då?
En vimsig person som mig som skjuter på de mesta.
Haha ja tänker testa, frågan är om ja ska ha en för varje
dag eller om ja kör en vecko planering :P
Haha börjar iaf med en dag planering:
  • Slutar kl 4 då blir de hem och ta ut hunden.
  • Ta en macka och läsa igenom kap 5 i ekonomin.
  • Öva orden på kap 5
  • Sedan en pause, säkert ngt på tvn, chippe kommer i samma veva.
  • Läsa lite till
  • åka till netto och va ute och få lite luft.
  • Läsa mer
  • Greys anatomy kl 21.00
  • Läsa lite till
  • Sänge, mys om chippe ska sova hos mig ;)
Ja de va ganska mkt men ja måste få lite bra på detta nu :P
imon blir de andra bullar , HÖrs sen

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De är bra, you go girl! ;) Och Greys Anatomy är ju bara ett måste, så enkelt är det! ;)

2009-10-07 @ 19:15:09
URL: http://luttprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0