hopp?

Jag ställde mig själv frågan, Vad är hopp?
Jag menar man kan hoppas på olika saker.
Jag har altid velat ha hund ända sen ja va jätteplutteliten.
Och varenda gång ja delade pepparkakorna i 3 bitar va de
en hund som ja ville ha och de va massa prat om hund hemma
men eftersom syster och mor va allergiska mot pälsdjur va
de nästan omöjligt att ha katt eller hund. vi hade kanin de fick
ja helt enkelt nöja mig med, men de va ju inte lika kul eftersom
man kunde inte ha den inne...

Sen fick vi förslaget att skaffa katt och så blev de men den va bara till besvär
enligt papp och mamm eftersom den gjorde syster sjuk så den fick bo i
tvättstuga, haha vilket liv ;)

Sen kom dagen då ja fick min älskade hund som tillslut blev min bästa vän.
Gash glömmer aldrig när ja satt där i snöhögen utanför Cassandras hus och väntade
på hennes kusiner som då va ägaren till Kimby min hund. Jag va den första som fick
hålla honom och också den sista... De känns skönt såhär i efterhand att jag va med han
från början till slut :) är snart tre år sedan han dog nu och ja de va de svåraste som hänt.

De va mitt hopp på den lilla tiden och de gick tillslut bra :)
Mitt hopp nu är att allt ska bli bra igen och få tillbaka dendär känslan av glädje som ja hade
när ja för första gången kunde kalla mig din....


Kommentarer
Postat av: Chippe

You will always be mine <3

2009-10-01 @ 18:28:41
Postat av: Mamma

Men Tyzze då??? han älskar ju dej =)

2009-10-01 @ 21:03:04
Postat av: Mamma

Du skriver så fint Johanna

Puss i pannan

2009-10-01 @ 22:15:00
Postat av: cassandra

ja, kimbyline var en finfin hund =) han har vi alla minnen av!

2009-10-04 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0