lite smått

Nu kl 15.17 kunde ja sätta mig ner och äta
en panpizza ;) haha och dricka mitt halvfulla
glas med coca cola.. surt ja som va så sugen
så va den typ slut... :(

well well kom hem halv 3 igår efter en tuff final
i handbollen mot annies lillebror och dom...
Haha tuff va den då inte vann ganska överlägset ;)
Haha en bra och rolig kväll som slutade i min säng
med den bästa.. Alltid lika tryggt att somna vid din sida.
och jag vill inte att det ändrar sig :) du är den enda för mig<3


vaknade klockan 12 då skulle han på kalas. så bestämde mig för att
ut och gå en långis med Tyzon, och fick då Lina och nellie med mig ;)
De va trevligt att vara ute bland höstens alla färger och även snacka ut.
Blir så sur på att folk ska tjaffsa med mig på internett och sedan smyg mucka
irl och tror att man inte ska reagera, fan heller , mes som inte våga snacka med mig
säger ja då bara.. men men är ju jag som har de livet som du vill ha!


Nu ska ja snart in i duschen sen blir de tjejkväll och mys :)
Pussheej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0