Lördag

Jaha nu sitter man fortfarande i morgonrocken!
Well well är väl vädret antar jag ;)
Jahopp va har jag hittat på såhär långt på denna
dag då? Jo ja har ätit en rejäl frukost, ägg mackor
och knäckebröd. Ja de är mkt för mig iaf ;)
Sen har ja gjort ännu fler godiskakor, haha dom
tog ju somsagt slut igår ups ngn nötte dom till Idol ju :P

Känns skönt att de finns fina människor som läser min blogg
också :) all kärlek till er! :):)

Min älskade hunds mage ha tjutit och kurrat som fan och ja och
Chippe vaknade redan klockan nio av de och Chippe flög upp ur
sängen för han trodde att en olycka va på väg, men nehe han
kissade lite och sen kom han in och den tjöt som fan. Sen bara
slutade de, skumt men men han mår prima iaf ;)

Haha en ICKE fixad Johanna med bebis Tyzon ;) mys i Höstvädret
Eller vad man nu ska kalla de,? är de vinter eller är de Höst?!
Shit asså helt fövirrad, jäkla väder asså!

Ikväll står ja för maten kyckling och pommes och lite dåva ;)
Mys det med !

Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: S A R A

okej, jag lägger till dig nu då, säg till närjag ät tillagd :D

2009-10-17 @ 15:29:47
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

aah vad bra :D jo det är hur bra som helst med mig :D

Ja precis. Bara till at skita i dem :D bloglovin ?:D

2009-10-17 @ 18:19:47
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

tackar :D gud vad söt hund!

2009-10-17 @ 18:30:28
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0