Bla bla

precis slutat skolan och kom hem till mosters lilla plutt :)
Jag ska bli den bästa mostern :P

har även fått reda på vart du står och du bad mig dra åt helvete.
Visst där är jag redan just nu känns de som. Men de är inte ja som
kommer sakna ngn utan du som kommer sakna ngn...
Att jag sa dig att ja inte ville säga ngt va för att jag själv inte riktigt
vet eller hur de ska gå, sen så att folk ska komma och hålla på när allt
är som värst och speciellt du som aldrig hör av dig annars utan bara när de
hänt ngt... Precis som alla "kompisar"

Att mamma tjatar är ju inte mitt problem heller. jag är ju en sån snorunge så
såklart att jag inte fattar ngt och de så då får ju du föregå med gott exempel,
Right? precis...
nu ska jag leka med min gosebebis, bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0