Måste få tala ut

När man litar på någon gör man de till 100%
för man har fått det förtroendet.. det betyder mkt
och det är något som man behöver, man behöver även
vara en sån människa själv för att kunna glädja andra.

Men de kan även bli åt de andra hållet. Man blir sviken!
Man kan kallade misstag eller vafan som helst men det
har sårat någon d.v.s mig och det kommer aldrig att försvinna.
Det kommer heller aldrig bli riktigt förlåtet eftersom den situationen
där man blev sviken inte va så speciellt rolig med tanke på personena
som va inblandade. Men ja klandrar inte den andra utan dig!
Vem annars lix, de borde finnas mer vett i skallen efter 2 månader.
men icke!

Jag kan vara dum som stör mig men de är inte bara svek, de är att du
skäms! Det är ju inte första gången som vi har den diskussionen heller!
Blir så jäkla förbannad och ledsen att jag bara vill skrika av ilska.
Jag velar fram och tillbaka nu för ja vet varken ut eller in lägre.
jag orkar inte vara ledsen mer och ja orkar inte ha den attityden heller.
"Jag vet att innerst inne vill du inte släppa taget om mig, jag vet det"

Vafan är de, kommentaren talar för sig och om du tror att jag inte vågar
så har du fel! fel fel fel.   Det har varit för mkt tårar, för mkt bråk och för mkt
svek. jag trodde aldrig att de skulle vara så svårt att ha ett förhållande...

Du har knappast försökt att rätta allt heller utan klandrar mig för att du inte vet vad
du ska göra! that's not my problem !



Kommentarer
Postat av: mia

gumman!! du vet vill du skrika lite så finns de ett bra ställe för de.. heh skrika =)



vill du snacka e de bara o ringa gumman!!

2009-09-29 @ 12:20:28
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0