:'(

Suttit hemma hela dagen med fia och vi har myst.
Faktiskt pluggat och de har inte alls varit jobbigt :)
Gjort en sida i matten bara 5 tal kvar på sista sidan nu :)
Sedan halva spanskabrevet och övat på företagsekonomin :)
Och klockan är bara 9 , de kommer kännas gutt i morgon :)
De börja dra ihop sig och ja bävar för de. Jag vet vad som väntar mig
och de gör saken inte lättare.. de är 2 dagar kvar och ja klarar inte ens av
att se på ett foto. De har gått ca 2 veckor och livet har rullat på och ja har inte
riktigt tagit tag i sorgen... vet inte varför men de är väl kanske de att man
inte vill släppa taget! Uscha...
.
Min kära lilla kusin skrev några fina rader på sin bilddagbok om mommo
och de va en bild på henne på sin 80-årsdag.. jag kunde inte hålla tillbaka tårarna..
livet är hårt och någon gång kommer vi alla gå bort, frågan är bara när de är ens tur.
De va hennes tur nu, hon led tillräckligt med rädslan av att ligga ner och inte kunna andas..
enligt min morbror hade du fått lugnande så du kunde ligga ner, efter sisådär 3 veckor
sittandes.. Jag tror att när du äntligen fick ligga ner utan att vara rädd
så passade du på att somna och träffade säkert morfar i din dröm och bestämde dig
för att stanna kvar där, i din dröm
De gjorde du rätt i och de är den historien vi få tro på, de får en att le :)
nu har jag fått gråta lite och ja har haft lilla fia som stöd, Tack :)
nu ska ja äta lite choklad sen tror jag att fia och ja ska poppa lite popcorn och dricka cola :)
Pusss / Johanna

Kommentarer
Postat av: Annelie Berglin

Vad fint skrivet lewan tänker på dig på fredag kram vännen !!!!!

2009-09-03 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0