:(

Jag säger bara skitdag!

mitt budande är skit, skulle bli så glad asså
Men glad de ska man inte få vara NÄDÅ!!

Well well sitter här med gråten i halsen...
Jag hatar de, HATAR DE!! fyfan samma veva
igen nu och tur att ja har gjort Horan glad igen!
Har dock insett att jag inte orkar och inte
förtjänar detta, du säger att ja ska säga
vad som är fel, men hur ska ja kunna ta dig
eller du mig på allvar när du dissade mig när
jag öppnade mig eller rent ut sket i mig när
jag mådde sämst för att Emofittan hade blivit
jagad av en hund eller ngt... är de det som kallas
förhållande? Nä precis.. de är långt ifrån de!

Nu ska ja borra ner mig i sängen sen får
jag se imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0