Martes, I´m in love...

Blev skolan som gick prima.
lite drygt bara men aja ;)
Blev iaf hem till mig där syster Mia
var och vi bestämde oss för att beställa
Pizza ;) mamma ville med ha men hon var och
pratade med prästen om begravningen och bla.bla.
Blev att snacka lite om bebisar eftersom det är 1/9
vilket betyder de satta datumet för hennes bebis ;)
Men ingen bebis har dock kommit ;)
Hoppade in i duschen och kom ut ur den lagom
tills maten kom innanför dörren, Kan ju lova att
man va hungrig. Köttbullarna lockade inte idag iskolan :P
Där sitter man men sin lilla turban på huvudet och fetar
sig med en pizza då älsklingen kommer in med en bukett
Röda fina rosor :):):) Naw puppen hade på sig sin fina skjorta
som jag hittade i hans garderob igår. Snygg va bara förnamnet på
den pojken som kom in i mitt vardagsrum ;) I´m a lucky women ;)

nu ska jag sova och drömma fina drömmar :)
Pussss/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0