Söndag

hejhopp allesammans ;)

Sitter just nu inne på mitt badrum not on tha toilet
utan på golvet eftersom jag mår så sjukt illa så ja dör.
Vill inte ta löpet från mitt rum sen om de skulle hända ngt.
Blev iaf 4-3 i matchen till dom, efter en dålig domare på
70 bast som hellre ville hem och titta på ensam mamma söker
med frugan och eventuella barnbarn, så därför gick aggressionerna
ut över ofelia, hon va bland annat galen och kunde ingetingen om fotboll.
Well Well gubbe, You suck okej HEJ ;)

Fick iaf en boll rätt i facet kan va därför ja mår så fuc*ing illa. De gjorde sjukt ont
och hela världen skakade , tror jag blev snäppet smartare ;) haha men iaf
så blev näsan en storlek större, dock inte Zlantan storlek
men ja en bit på vägen iaf, sedan är läppen gigantiskt, fast okej gratis botox är
de väl bara att tacka och bocka för ;) eller hur? ;) haha

men nu känns de lite bättre så ska in till rummet och gosa ner mig i sängen
tillsammans med en bunke chips ;) haha


Pusss/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0