jahopp :PP

Hejhopp nu sitter man i skolan och chillar.
MatteKatta va sjuk så bara snack idag på lektionen..
Gött de med ju :P haha nu blir de engelska och då
börjar väl dagen :P ska äta lite sen geografi sen är de helg :D
Men men 2 dagar kvar sen blir de spanska och engelska hela veckan.
Kommer nog bli kul tror jag nog ;) haha :P

kommer skriva en massa när dom är här så de kommer bli ngn att följa ;)
haha hoppas ngn kommer läsa de också ;)

Vaknade kl 6 idag med pga min pojkvän som ska upp och jobba -.- nu är ja trött
vill ja lova! men som tur va slutar ja tidigt idag :)
Vaknade inatt av att han skrek fan och han såg mig rätt i ögonen och frågade efter
en tuschpenna.
-Hallå eller kl är halv 2 va ska du med en tuschpenna till?
- Ja ska skriva på en kartong..
- Vah? chippe sover du?
- Nej jag är vaken!!!!
- Jaha vad ska du skriva då?
- Men de är ju 25%
- Vah?
- Ja de är gas ju!
- Dör av skratt
- Men på jobbet( och så pekar han rätt in i väggen)
-Sov med dig nu säger jag och dör av skratt och han somnar direkt:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0