ett snabbt litet inlägg

japp blir ju så ibland när ja får tid till att fundera
och analysera, Nu lät de som om ja va skitsmart
vilket dock inte stämmer men de kan ni ju tro att de gör ;)

såg på Evan den allsmäktige igår. Tkr filmen i säg är ganska
boring men ja tkr att vissa citat är så klockrena. så fina på
något sätt...
Som detta citat
Låt mig fråga dig en sak. Om någon ber om tålamod, 
tror du att Gud ger dem tålamod? Eller ger han dem möjlighet att ha tålamod?
 Om han bad om mod, ger Gud honom mod, eller om han ger honom möjlighet att vara modig?
 Om någon bad för familjen att komma närmare, 
tror du att Gud dränker dem med varma känslor, 
eller om han ger dem möjligheter att älska varandra? 

så sant! man väljer faktiskt själv. Gud finns för att man ska egentligen 
ha en liten pusch i livet... Om ja är flygrädd och är jätterädd. Då kanske
ja ber till Gud snälla hoppas detta går bra, Men de är ändå DU som bestämmer
att nu går ja på planet och nu gör ja de bästa av situationen !
Sen om du kraschar är en annan femma :P

Man har alltid möjligheten att bestämma själv. sen om de går bra eller
dåligt, de är de ja kallar Ödet.!

pöss

Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt fint och bra citat! jag älskar citat. och gillar även scitatet i headern. snyggt!

2010-04-08 @ 03:51:14
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: ja men verkligen! citat är en bra tankeställare.

jag har insett att teater är det jag älskar att göra och det är bara att ta steget och våga. det gjorde jag och jag älskar det! våga! :)

kramar

2010-04-11 @ 22:38:37
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: Asdasdas

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-04-28 @ 19:58:10
URL: http://asdasdas.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0