trött.se

ligger i min säng, inte pepp på något!
Vet att om två timmar måste ja sitta 
på cykeln men gah va ska ja göra tills
dess? min foundation är slut så inge smink
där inte, platta mitt redanRakaHår kan ju 
också vara sååå roande!
Ne gud va negativ ja är, får väl gå upp och
äta mussli :P Har ett litet problem med :P
Jag har 3 saker ja vill göra och de är:
  • Köpa en mobil
  • köpa nytt löshår
  • göra en tatuering 
Då är frågan vilket är de jag ska göra först?
Ni kanske kan meka ett litet förslag till mig (a)
Fast den mellersta delen, sen kan man bygga på den :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

fan va fin! något sånt där har ju jaaag letat efter...=(/ vill också sno den. haha!

2010-04-12 @ 13:06:31
URL: http://www,sedorikas.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha den i mitten på magen ska ja ha så snor du den då jävlar :P

Du har inte tips på en bra tatuerare?

2010-04-12 @ 14:14:29
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0