alla chips i påsen?

okej jag erkänner. jag är riktigt korkad...
trodde att ja aldrig skulle erkänna de såhär
offentligt men ibland kan man börja undra asså.

här ligger jag och väntar på reprisen av
Celebrity rehab with dr drew.
som börjar kl 01.45.. hmm och just nu när
ja skriver är de en timme kvar tills dess!
och innan jag började skriva och precis innan
jag insåg att GUD så dum jag är! blev jag
skit glad! " fan nu börjar det och va skönt att
sova sen" ja där fick ju jag!!
aja oscar lämnade sin godispåse
här så lär ju ta tabberas på påsen.
haha men men farligt att lämna saker hos
mig ska han veta :P yeah och vatten dricker
ja som fan.


min nacke är dödande och de ger huvudvärk!
och saken blir inte bättre av min säng och kuddar
( så mamma I need a bigger bed)
well well att åka Audi a4 quatro är inte
heller så jäkla bra kanske , speciellt när inte
föraren kan hålla jämn gas utan kör
snabbt,slött,snabbt,slött o.s.v


aja nu ska ja bara blunda lite innan de börjar om
sisådär 50 min, KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0