Dagen

skriver bara för att Johanna ska ha ngt att
läsa ;) haha skolan har varit chill och jag har
inköpt lite saker som gör min skolgång lite
lättare :) haha well well låter som en pluggis
men de ska ja fan bli sista året nu :)


har iaf lånat en bok så ja kan börja läsa
och ta tag i skiten nu :)

sitter och käkar glass... och ja haha den slinker
lätt ner eftersom jag tänker på annat när jag käkar.
tkr de är lite läskigt att min mamma drömde att ja satt i soffan och
mamma kom in och ja berättade att oscar gjort slut...
börjar bli lite sådär skakig nu..... well Emelie är ett bra stöd :)

Kommentarer
Postat av: Johanna.

haha :D det är bra johanna ;D . roligt att läsa din blogg. så du får inte lägga ner den

2010-08-25 @ 15:59:36
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0