Fredag

haha vaknade nyss.. och ja de är väl både tidigt och sent men
men tanke på att ja spelade match idag va de helt ok att sova.
veeeeet att ja ska på mrogonpromenad med ak men jag veeeet
också att hon kommer sova till 4 XD haha sånt är livet :P

blir full i skratt när ja ser mig själv på morgonen, facet är de inge
fel på och ja skäms inte över de heller. dock mitt hår OMG ahahah
kolla själva.. dock har ja suddat mitt ansikte för att ni ska fokusera
på mitt hår haha :)
nu ska ja försöka få lite bukt på håret och sedan kolla på
våra bästa år ;)
hör av mig snart!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: aha tack så mycket :D då vet jag de ;)

2010-08-13 @ 10:58:45
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0