fy johanna

ja fyfy på mig haha
jag har varit dålig på att
blogga och snart får jag väl johanna
på mig ;) ska bli bättre lovar :) men då
får ni lova mig en sak.

behöver lite pepp till mitt godisuppehåll
så peppa på haha :)

helgen har jag varit sjuk men försökt vara
social ändå.. har äntligen fått sätt den som
betyder mest och ja jag vet hur de blir än..
nu blir de nog en vecka med massa frågetecknen
men aja jag ska iaf klara denna vecka med ska ni
se.. ska först och främst försöka bli frisk

har tydligen snarkat inatt så har förstört sömnen
för honom som också är sjuk.. vaknat varannan
halvtimme av knuffningar. eller ngn som sträcker
sig efter papper för att snyta sig eller varför inte fått
springa efter panodil och vatten?  ja ibland är de FÖR
SYND OM KILLAR NÄR DOM ÄR SJUK. själv tkr ja inte
alls det är så synd om dom. jag är fan sjukare :P
har ont i halsen,huvudet,snorar och fryser plus att min rygg
värker. han är bara trött och snorig.. ja då är de mest synd om
honom enligt honom:p haha hoppas ni håller med mig nu ;)
de är mest synd om mig :)

aja vaknade halv 10 och duschade. sen kl 1-3 sov jag och
jag har inte lämnat sängen en.. så lär ju somna snart igen
och vaknar väl i natt klarvaken. hoppas man klarar skolan
i morgon men som jag känner nu kommer jag inte ens orka
lyssna innan jag somnar :P

då sär vi så :) puss

Kommentarer
Postat av: Johanna.mamma till liam

hahaha, ;) det är rätt de :D hoppas du klarar detta med godisförbudet.- skulle jag göra egentligen. men som sagt man måste ju ha några som peppar en då :D och jag är på din sida;)

2010-08-29 @ 19:32:39
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0