gårdagen

nyss varit ute med hunden, sen en långpromenad och hämtade
min cykel hos en kompis eftersom jag skrämde upp mig själv
med alla spökhistorier och verkliga historier om folk från Forsa
Forsa är ett psykhem här i mönsterås där dom varje dag släpper
ut dom för att sedan gå fritt i 12 timmar, detta leder till att flera
affärer har 2 kanske 3 sådana människor i sin affär alla 12 timmarna.

fattar inte att människorna som jobbar där inte fattar bättre?
folk med problem som kan attackera en människa, få utbrott
mitt i en affär eller varför inte jaga folk?


foto taget från google..
Denne ulf har helt rätt!


läskigt.... så fick skjuts hem av hampe. tackar. men de är fett varmt
nu att gå så stannade till hos mammie på djuraffären ;)
snackade lite och så.. och nu ligger jag här.. tänkte göra käk och
se ett avsnitt till av mitt program ;) yeah..

ikväll kommer min underbaraste och ja fråga mig inte vad vi ska göra..
imorgon blir de kräftskiva med carro,mattias,sunkan,emelie o ja & oscar.
Mys :)

nä nu kurrar magen.

SEE YA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0