Getingjävel!

var nyss och handlade på netto.
svettades som fan och ja inget mer
med de... betalade som alla normala
kunder gör och gick ut till min fina cykel.
låste upp den och skulle sätta i pluggarna
i öronen och cykla iväg.. men vem kommer inte
då om inte en geting fan!!!


där står jag ( inte så länge till) med en gul påse
med ägg i så ja kan inte bara släppa den plus att
min parfym är en med fruktsmak och väldigt söt.
jag fick ställa ner påsen försiktigt sen sprang ja där
runt runt på parkeringen.. så alla som handlade
Runt 3 tiden på netto i mönsterås, VARSÅGODA
FÖR ETT GOTT SKRATT :P ja bjuder på de:P
Den jäveln hade roligt :P
aja ja kom hem utan att ha blivit getingstucken
men fyfan ja måste nog duscha... svettas som en gris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0