gör er en tjänst

har skrivit ett helt jävla inlägg.. har riktigt bölat
så tårarna dimmat mina ögon.. tangentbordet är
blött och ja har nog snytit mig för ett år framåt...

Men vet ni vad! ni är mina läsare... de är många av er
som är precis som mig.. tar åt mig när andra mår dåligt
och jag vill inte att någon av er ska känna sig sämre
på grund av mig... för jag har väl själv satt mig i denna
situationen... I guess..

jag vet iaf att jag har fått skriva av mig, gråta mina tårar
och nu trösta mig med glass och chokladsås... de behövdes
och ingen av er behöver känna som jag gör.. bra va =)

i morgon ska ja ta tag i mitt liv... och i morgon är de vinna eller
försvinna .. de måste bara vara så!

ha de bäst.. ska spela med mamma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0