mat F*cking vrak

amen vafan ärre för fel
ja springer på planen som en fet
valross, ja orkar inget och desutom
kan ja snart inte knäppa mina byxor!

jag får inse de nu, ja börjar bli rulltig :P
haha och de är ju förstålig eftersom ja
äter allt jag kommer åt.

som idag, de va fisk i skolan, jag hatar fisk
ja hatar skolas mat jag äter aldrig i skolan.

idag hade ja en stor fiskbit 2 potatisar och sås
detta täckte halva tallriken, andra halvan va sallad
och pasta.. till de drack ja mjölk. jag åt upp ALLT.
jag kommer köper en kaka i skolan.
kommer hem käkar upp en hel jäkla bunke med
glass, plus chips på de. käkar kyckling och pommes.

är detta ens okej?
nu sitter jag och har käkar 2 mackor med korv på båda.
de räckte juinte med en korvskiva på varje onej!
ja la korv så att inte ens mackan syntes !
sitter nu och äter Tuc´med paprika smak. och på domma
har jag små ostar, dvs med champinjonsmak och kryddsmak.
även lite smör slinker på till de dricker ja cola... jag blir rädd.
kommer säkert hitta en godispåse uppe i skåpet nu..

JAG FÅR SLUTA VARA DEPP OCH ETT FUCKING MATVRAK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

be happy :)) !!!

2010-08-26 @ 07:43:01
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0