mat på schemat

idag har ja varit sjuk men har stått i
grytorna :P haha men men äta bör man
så blir man frisk eller hur är de man säger ;)

dagen började kl 6. då sjukanmälde jag mig
för dog i sängen. Sedan sov jag till 12
då gjorde jag kladdkaka :)

dock för mycket smör i hela 100 gram för mkt XD
UPS :P men aja sån är jag och den slank ner iaf :)
men tror inte mamma vågat smaka en men aja :P
haha

kl halv 3 blev de panpizza.. måste man slänga in en bild på de
de va ju lix inget ja gjorde själv och så haha nä men googla om
ni nu inte vet hur fan den ser ut ;)

kl 7 mekade jag makaroner och korv. oja hedligt och fint ;)
går alltid hem :)
plus att jag är bäst på att laga korv ( kol-bitar) men mamma tkr
svarta korvar är gott :)


aja iallafall så va allt lugnt, men shit så blev ju magen hungrig så ja
kl sisådär 23.00 satte jag igång ugnen och slängde in ett vitlöksbröd:P
mkt gott. till de mekade ja gurka och tomat/vitlöks dip :)
något jag ska ha som plockmat när jag flyttar hemmifrån och ja
alla är välkomna för de lär aldrig hända ändå haha :)

ja och nu sitter jag här har skrivit på psykologin som ja ska skicka in i
morgon, skiter i vilket för tkr inte de va ngt kul att bara ha en åsikt om
ingenting.. well well nu ska ja sova, får se om ja vaknar frisk eller sjuk
sånt man märker har ja märkt ;) haha

puss och godnatt :)
miss my baby alot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0