morgonpigg?

onej!

Vaknade kvart över 6....
Oscar kommer krypandes över
mig och jag bara känner dendär känslan
att GUD SÅ SKÖNT DE VA ATT SOVA.

Jag ville absolut inte gå upp och ja önskade
att han skulle säga, " jag ska bara käka och fixa
lite sen ska vi åka" denna mening skulle ge mig
ungefär en halvtimme längre i sängen..

Men man kan inte alltid få som man vill så meningen
blev: " har borstat tänderna så vi ska åka nu"
SUCK, va ju bara att klä på sig och sen in i bilen.

Väl i bilen får jag kommentaren " va gullig du är"
ja men tack, inget smink och håret som om ja hade
haft en livad passionerad natt. och då helt plötsligt är
jag gullig???   när ja gör mig fin är de minsann ingen som
säger något!

haha lika dant i igår. ja klädde upp mig till Rix fm, inte förens
kläderna skulle av kunde han säga att " va fin du är"
hmm kanske va de något han ville:P haha

well well nu ska ja ut och gå med syster gånger 2 och barnen :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha en liten kåtis med andra ord ;)

2010-08-06 @ 11:17:40
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0