Onsdagsmys

ligger i min säng nu!
haha äntligen hemma lite :P

Oscar åkte för en timme sen och jag mår
fan kast nu. uscha kändes som om ja saknar
ihjäl honom nu.. och i morgon lär vi inte ses
men på fredag är han MIIIN :)

har precis käkat två skinkmackor som va så jäkla
goda med ;) haha sen en skål pizza sallad som
också va prima ;)

inte ätit mkt mat idag bara tårta.. men de är så jäkla svårt
att tugga med mina tänder nu när ja är inne på slutspurten med
mina tänder... uscha.. MEN min glugg är IGEN :D hihihi

här kommer en äcklig bild från hur dom va när ja precis fick
min tandställning.. har inte tagit kort typ före och efterbild
så fick ta från en flumbild där ja visar gluggen och klippa ur den xD

FÖRE: glugg nere

NU: glugg nere igen

fattar ni eller :):) är överlycklig :)
fin fina tänder har ja nu och rakare blir dooooom :D
inte undra på att osse vill pussas så mkt ;) haha

nu ska ja sova, ha de bra natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0