skola nu

börjar halv 12 så himla fint :)
går till 4 men de gäller bara varannan vecka.
annars halv 3 och de kan man leva med :)

Har precis ätit lite och så.. nu myser jag med
min lilla vovve :) hihi han är en bra vän :)
och en bra lyssnare.. tror han har varit
psykolog i sina dar :P och dessutom
säger han inget till ngn :) bra där ju :P

sov väldigt gott inatt :) hoppas de blir lika bra
sömn nu framöver.. Gud va låtar kan påverka en
så pass mycket asså  :)
även snack med AK funkar kanon :)

jaja nu ska ja cykla. mina klasskompisar har rast
och ja har inte ett skit att göra så ja gör dom lite sällskap :)
haha

hinner inte blogga via datorn iaf för kommer hem kvart över
4 då kör ja käk sen kl 5 ska man till kalmar...
spela match och ikväll har ja två saker att välja på...
få se hur jag gör :)

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0