svar på tal

fått lite synpunkter på min lilla fråga om vf man lägger
pengar på små t.ex band eller knappnålar för att man
ska köpa och stödja t.ex bröstcancer och så..

Det är för att man ska locka att man får något tillbaka
och då känns det nog bättre att stödja de..
men men ja tkr nog att dom 30 kr man ger för ett band
jämnar ut sig till vad dedär bandet kostar att köpa in lix.

well well jag är inte så insatt men de va ngt som bara dök upp :P
hehe nu är jag mest irriterad över att jag inte vaknade vid 9 utan vid 11
mamma skulle ju ha väckt mig kl 9 men de glömde hon nog :P

aja nu ska ja hoppa in i duschen sen ut med hunden och sedan bort
till syrran, tror hon har lite tråkigt :) haha

men vi hörs senare :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0