testing 3 och rådfrågning

på tal om min provvecka av balsammetodern
så fick jag ganska nog nu efter matchen..
Kände att shit jag måste ha shampoo i!

tror nog att mitt hår mest är slitet för att det behövs
klippas men mitt hår blev aldrig fett men jag såg dock
inga framsteg eftersom jag somsagt måste klippa bort
det slitna :)

tur man har en syster till frisör ;)

har dock en fråga, ska man bli brunett igen eller hålla sig till
de blonda? har bara gamla bilder när jag är brunhårig men aja :P



Ni får tänka på att jag har lugg, och tänker fortsätta med de :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: det har jag redan gjort. =/

Men han fattar inte att jag blir irreterad på honom när han håller på så.

Vet inte alls vad jag ska göra.

2010-08-13 @ 08:08:29
URL: http://absolutjohannaa.devote.se
Postat av: jennie E

vad fin du var i lockigt hår! :)

2010-08-16 @ 13:42:25
URL: http://kultjej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0