Tisdag

ojoj de bara ramlar in massa kommentarer
från människor I don´t know who :)
kul kul eftersom jag trodde  att min blogg
bara följdes flitigt av min kära mor och systrar.
WELL DONE kära nykomlingar :)

Min vecka började med att vakna hemma och känna
hur min nacke redigt värkte och hur mitt huvud kändes som
en jäkla vulkan som bara ville få ett utbrått.
Väl efter det så fixade jag mig och duschade och lite. drog till
Världens bästa Anna-Karin och där fick man stanna
Även under natten, täääääck :)

Mysigt värre att vakan och traska till ica för att köpa yoggi och fralla.
Denna dag bestot helt enkelt bara av att vänta på min tandläkartid kl
17.50... SUCK med stora bokstäver..

Även denna kväll/natt spenderas på bryggerigatan.. I love it!
Är nyss hemkommen från en låååång tripp ute i byn.. faktiskt
inte så kallt som de ser ut.. höhö :)

Vi känne för att sova tidigt idag eftersom att kvällen igår slutade efter 3
då alla besökarna va snälla och lämnade lägenhetern för att låta oss sova.
Guldstjärna till er hehe ;)

Har inte s¨mkt mer att skriva idag.. har inte tränat på två veckor
och är nu på Torsdag utvald till match, haha tack men tjockisen
kommer fan inte orka en runda... jodå ja är i samma skick som
innan fotbollsuppehållet.. EEEINTE.. Well Well göra mitt bästa sen
kan ju ingen klaga, Right?

Ha de gött mina vänner så hörs vi i morgon :)



AK på nyår haha min goding :)

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0