Tisdag

jag sitter hemma hos ak och vi snackar
om typ om livet och barn och killar,
haha de låter gansak kul :P

AK: asså vad går eran gräns på åldern på killar?
Lina: min åsikt är iaf att han inte får börja på en trea!
Jag: hahahah jag håller med
AK: CRAP!


AK: ska vi skaffa barn?
Lina: NU??
JAG: haha nej inte nu!
Lina: adoptera då eller?
AK: jaa snälla :)
JAG: hahaha nej inte tillsammans
AK: men typ om .... 2 år?
JAG: ja kanske de..
Lina: Vafan ska ni inte plugga vidare ?? minst 7 år till!

nu snackas de namn och ja dom har gunnar och bo och sånna
namn haha jag har mina 3 namn och dom ska mina barn heta
sådeså xD

 

haha aja nu ska vi käka vidare på DEN FINA TÅRTAN !!! :)
KLAGA PÅ ICA OM NI TKT ANNAT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0