1. Vem är jag?

Den första frågan är då, Vem är jag?

Jag är en 18-årig tjej från en liten håla som heter Mönsterås.
Bor här med min mor och far och hund i ett grått radhus.
50 meter bort bor min mellansyster och hennes unge+sambo.
Har även en äldre syster som bor några km här ifrån.Även hon
har en unge+ sambo.

När jag inte är hemma i mitt radhus är jag hos min pojkvän i en ännu mindre
håla som heter timmernabben. Han är ett år äldre än mig och redan husägare.
Fint ska de va ;)

En fotbollsnörd som spelar höger ytterback och det går helt kanon där.
pluggar samhällskapliga linjen, mitt tredje år nu så snart står jag där med
min vita mössa och vaknar där efter arbetslös och bakfull. haha

Om folk skulle beskriva mig så är jag nog en glädjespridare men också en himla
känslig person. Vad jag märkt av är jag en person man kan prata med om man
behöver råd eller liknande. Jag är aldrig arg och blir jag det är de för att ngn retat
upp mig, dvs trampat på en öm tå. Eller också heter man Oscar och gör mig arg mer än
jag behöver bli. Att retas med mig är som att leka med elden. Man kan hantera de på 3 sätt.
1. du retar upp mig ännumer dvs Elden sprider sig!
2. Du kan lugna ner dig själv och säga några fina ord så slocknar elden.
3. Du kan helt enkelt dra där ifrån och låta mig sura och låta elden brinna utan att de sprider sig.

Om du vill veta mer är det bara att fråga, min blogg ska ju representera mig så :)

NÄSTA INLÄGG ÄR OM MIN FÖRSTA KÄRLEK :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0