11. mina syskon

Mina systrar heter Maria och Emmelie



Maria är 28 år och mamma till Alicia.Sambo matihas och hunden
iddefix.För mig har denna människa alltid varit den stora lilla
mamman för mig och kommer nog alltid att vara det.
Vi har lite svårt att förstå varandra. Men samtidigt så har vi så lätt
för det. Komplicerat, men vi är ju Lewandowskis så ;)
Jag skulle kunna säga att maria är en kopia av min mamma.
Stora planer och börjar med allt och det blir tillslut kaos.
Men efter lite vredesutbrott och annat så klarar hon det mesta.
Viljan finns och tanken på alla andra finns :)


Emmelie är 26 bast och mor till Winton,sambo med Zonic
och katterna bamse och baloo. Vi har alltid bråkat och jag
tror att hennes ärlighet inte har varit det jag velat höra och
därför varit jobbigt att ta in,idag är jag glad att denna ärliga
person finns och och uppskattat att du bor så nära att man
kan komma bort på en kopp kaffe. Emmelie är mer som pappa.
gör bara saker när hon måste och förstår inte varför en dag
framför datorn och tvn är slöseri med livet. haha nej skämt o sidor :P


. Världens bästa systrar
och värdens bästa förebilder.
Det jag vet är att jag vill kunna ha en lika stark personlighet
och tron på mig själv som Emmelie, och vara lika kärleksfull
och smart som Maria.

Nästa ämne: I min handväska

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte fint skrivet Johanna. Hoppas se lite kommentarer från dina systrar på detta oxå ;)

Puss

2010-12-13 @ 20:21:23
Postat av: Mia

Åh fick tårar i ögonen där!! Älskar dig Lill Fia!!!

Hahah ja en kopia av mamma?? Har du sett mitt hem??!

2010-12-20 @ 22:24:37
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0