3. Mina föräldrar

Mamma Carina och pappa Roland


De är gifta.Ett bra par om ni frågar mig.
För det är precis så olika det bara kan bli!! men det är också då
de bli perfekt. Eller inte perfekt för det är det inte men näst intill.

De är som hund och katt,eller svart och vitt, eller mark och blomma.
utan varandra funkar det inte. Och det är då man hittat den man ska
leva med hela livet. Det fina är att de hittade varandra i tidig ålder.
Mamma fick min äldsta syster när hon var 20.

Min mamma är en kvinna jag ser upp till och också den jag beundrar mest.
Hon kan vara så irriterande och klagig men med ett öppet hjärta och ett gott
hjärta överväger de negativa till de positiva. Min mamma städar och städar och
städar att vi barn nog tröttnat på att se fina hem.. för ingen av oss kan ha det i ordning.

Den kärleken man har fått av min mamma är obeskrivlig och det är nog tack vare den
som man är så mån om hur andra har det och hur dom mår att man glömmer sig själv.
För det är precis så min mamma är.

jag kan berätta allt för min mamma, och det bästa är hennes råd och ärlighet!

Min far då.
Han är en liten rumpnisse tycker jag allt. Han är tjock och flintis och när han ler rynkas
hans näsa, haha där ifrån jag fått min rynkiga näsa... inget positivt inte! :P
min pappa är trevlig och hjälpsam mot alla förutom sin familj. Vet inte om han kör
någon slags uppfostransgrej men aja haha han har sina snälla sidor han med :)

Det finns inte en enda dag utan att jag på något sätt bråkar med honom. Eller där ljög jag.
När han är hemma och inte jobbar uppe i  Stockholm är de bråk! men för det är det inget
far och dotter förhållande utan de. Jag vet att jag måste ha den tiden eftersom jag va Pappas
lilla gullunge när jag var liten, nu är mina systrar lite mer favvisar. :P

ja jag vill inte gå allt för personligt så en liten snabb skrivning om mina föräldrar och mitt
förhållande till dom :)

NÄSTA INLÄGG ÄR OM EN ROLIG KVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men där har du missuppfattat allt...man e pappas favvo när han bråkar med en.. Han slutar sen när man flyttar. 

2010-12-05 @ 09:04:42
URL: http://Www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Så fint skrivet Johanna!! Blir riktigt varm i hjärtat av dina ord =) Puss

2010-12-05 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0