4. en rolig kväll

Ja då står det en rolig kväll..
man kan ju undra om det menas med hur en rolig
kväll kan va,eller om ngn kväll som jag varit med om..

Ja jag kan väl berätta om min lördag som jag hade.
Haha det var en liten fest på 4 personer :P
haha jag oscar,carro och mattias satt och drack.
Dock blir ju alltid ngn fullast och ja priset gick till
Oscar.. han däckade kl 9 efter lite tjat om att vi skulle
gå hem. haha men icke kl 9 har ju festen bara börjat.

Så jag och carro och mattias satt och käkade chips och dip
och spelade kort. haha kommentarer som kan ploppa ut
är ju bara för goa :)

Ingen förstår nog eftersom ni inte var med.
men ska sammanfatta en rolig fest.
Det ska vara dricka,go musik och snacks och lite soft folk.
Så ha ni de blir allt lyckat :)

Ja och i nästa lucka kan ni läsa om: Vad är kärlek?

Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till liam

Du ska ju skriva en varje dag ;)

:D

2010-12-06 @ 10:11:43
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0