5. Vad är kärlek?

Kärlek är det finaste som finns!

För mig är inte kärlek bara något mellan 2 personer.
Jag får och ger kärlek till min familj och till mina vänner.
Men kärlek mellan två personer är det bästa.

Det som är bra är att man är älskad för den man är och
man ger och tar. Att älska en person är något fint och något
alla kommer på ett eller annat sätt att uppleva. Sen om alla
blir lyckliga är en annan 5a men man är lycklig för stunden.

jag är kär och galen och det är det bästa som finns. Att vakna bredvid
den man älskar och också somna bredvid den man älskar. Att bråka och
sedan bli sams hör till och utan de kommer det inte att funka.

Min kärlek ger jag till min familj och till min underbara Oscar.
Fast en att det är två olika slags kärlek så kommer det från
hjärtat och man får tillbaka det till hjärtat :)

Fortsätt att älska varandra !

Nästa lucka handlar om : Min dag. så det inlägget kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0