6. Min dag

Min dag idag den 6 december började i Oscars säng
kl 18.00. jag gick upp och tvättade ansiktet, för har ju värstingfinnen
på haken så det var ett måste, sen piggnar man ju till med ett renare ansikte :)

Åkte hem till mig eftersom oscar jobbar kl 7 och jag ville inte ta bussen.
Började med att skotta hemma och sedan såg ja gårdagens julkalender
så såg jag de och sen så kom ju dagens avsnitt som jag såg ode.

Skolan började kvart över 10 och slutade halv 3.

väl hemma lagade jag mat och sedan vidare hem till övre vägen :)
Där fick man leka piga och så blev de storhandling :)
Dock gick oscars bil sönder så blev en långhandling med haha :)

Hemma såg vi på tv och sedan sängen. :)

Nästa ämne är : Min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0