onsdag'

KLAG:
har en vagel i ögat!!!
så nu är ja klagofri igen :)

ja dagen började kl 6.
Vaknade när älsk åkte och hade himla problem
att somna om, då ja väl lyckades va kl 8 vilket betyder en
timme tills matte och carro skulle hämta mig. så inget sova där
inte. fixade mig sen blev de shopping. dock va ju pengarna slut
innan ja ens åkte dit men hade lite presentkort som ja lade på
smink och hårfärg :) va inte alls klädsugen så va väl lika bra att
få de ja väl behöver. Nu har ja en perfekt foundation och mitt puder
(som mor och far köpt, men dyrt är bäst eller hur är de :P )

ligger hemma nu, eller ja jag får väl säga hemma till Älsks hus eftersom
ja är mer hemma här än han :P haha är död och har ont i huvudet och
jag ångrar starkt att ja nämnde att ja är pannkaksproffs.. och mkt mer att
jag lovade honom pannkakor idag...

Han är hemma om en halvtimme typ så får strax gå upp och börja.
Det är ju så himla tråkigt haha :) men men ja håller de ja lovar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0