Sovmorgon 3 dar i veckan...

ja jag har ett soft schema med sovmorgnar 3 dagar i veckan..
eller ja 5 dar i veckan men om man ska räkna skoldagar nu.

har jag haft några sovmorgnar denna vecka? SVAR NEJ!
I måndags satt jag i en bil till ullared. I går hade jag prov
halv 9 och börjar kl 1. de va surt. Idag börjar jag halv 12..
mkt skönt tänkte jag. så ringer min tandläkare och tycker att
jag borde komma dit och ses lite... hmm vad är detta??
Vad va de för fel att ta detta i onsdags? blää på tandläkaren.
My new home!

Aja gick upp samtidigt som min bedfriend och nu sitter jag här.
Ska se vakna nu och sen julkalendern såklart :)
äta lite gott och sedan bege mig ut i kylan, Fast skottade förut
och de va snö men inte så kallt så de kan de fortsätta att va.
Jag orkar inte frysa:P
Ullared:
  • Presenter till Oscar
  • Presenter till systrar
  • jacka
  • hudvård(krämer och andra make up borttagningsgrejjer)
  • hårvård(bobbys shcampoo och balsam= käääst)
  • Tröjor
  • mjukisbyxor
  • strumpor
  • tandblekning
  • eltandborste
  • munskölj
aja ja köpte endel men kommer inte på just nu. kl är ju bara halv 7 xD

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Linusjessica

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:53:31
URL: http://linusjessica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0