anorexia

okej tänkte snacka lite allvar nu..
har ju fått tandställning och de är typ
min nya diet. ja kan inte äta allt ja åt innan
dvs att godis nästan är helt uteslutet plus
att ja inte äter lika stora mängder för är
inte lika hungrig.
Jag gör inte detta för att bli smalare för
ja har alltid haft svår med byxor och skit
och nu har ja både höfter,lår och röv
så byxor sitter perfa nu..

men så läser man om alla anorektiska
människor som verkligen inte ser felet i att
ben sticker ut överallt men samtidigt hjälper inte vi till.
Det är för smalt asså, under 24 år och väger lika mkt
som jag men som dock är 20 cm längre.!
Tkr detta jäkla modelIdealet är föööör fel!
Ja är inte tjock men ja är inte föör smal och desutom
kan ja bära kläder snyggt och samtidigt tycka att min
kropp är duglig och snygg. Varför kan inte de accepteras?
dessa tjejer har nog varit nöjda innan men tvingas ändra sig.
Ärre inte ngn lag som säger att man ska få vara som man vill?
jaja läs detta iaf.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article6534766.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0