Dagens fail!

ligger och tkr synd om mig själv i sängen
då mamma knackar på min dörr och sticker
in huvudet och frågar om ja ska med och sola
och jaa de ville ja ju... måste påpeka och påminna
er att jag är jättesjuk och då blir man lite vimsig..
iaf så sprang jag och mamma upp till solariumen
och mamma tog första bästa medans jag torkade av
ett och sedan gick jag för att betala i dendär lådan.
Sprang sedan tillbaka till båset och klädde av mig och
lade mig.. och där låg ja och väntade...och väntade.
OCH VÄNTADE... men inget hände... jag blev sur
så klädde på mig och skulle ner för att klaga då ja plötsligt
ser hur de lyser blått från ett annat bås..
Okej johanna kände sig fett dum och sprang fort in och lade mig...
Ja jag missade 3 min och slösade en hel jäkla tia... haha så jäkla fail.
Men men alla kan ju inte vara perfekta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0