GAAH

sitter i skolan och är inte alls pigg.
känns som om bara en lunga funkar
plus att min hals är riktigt dålig. blir nog
en kväll i min säng med massa film idag.
Usch orkar inte bli sjuk nu till spanien och allt.
Men vf skulle inte de hända mig lix! GAAAH
hata hata och hata, och ja vet vad min mamma
kommer säga:
" vad va de ja sa om pumpsen"
jag hatar när hon har rätt den jäkeln :P
Well well slutar min första lektion snart. då ska ja
försöka äta ngt sen fortsätta med engelska.
har håltimme i massa timmar så klar borde ja bli!
Nu ska ja traska till toan och snyta mig, TJING :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mammor har ALLTID!!! Rätt =)

Lär av misstagen, och BÖRJA LYSSNA på din MAMMA!!!

Puss

2010-02-10 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0