hejhej :)

glor runt och har läst mina dagliga bloggar och
upptäckte att en av dom gått in på en sida och
kollat va deras namn betydde :P ja så de gjorde
jag med och svaret blev kanon, stämde precis ;)

Johanna:
generally a a hot blonde with a killer body 
usuallyy refered to as a hottie wit a body 
everyone loves her and wants to be with her or in her 
she is modest but knows shes hot shit and can do and
get whatever she wants.

ja vad mer kan man säga lix ;) haha jag är blyg men
vet också att kämpar man lyckas man ;)

Nu ska ja äta mina 4 rostade mackor och min kopp oboy
med grädde i, prefect :)

Kommentarer
Postat av: mia

vad e de för länk vill se vad mitt namn betyder

2010-02-14 @ 15:28:11
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0