Resefeber-....?

Hoppar upp och ner springer fram och tillbaka...
Jag tror jag fått resfeber.. hmm hur botar man de!?
Shit, egentligen borde jag lägga mig ner och sova
nu men då kommer jag inte upp i morgon haha shit
Blir knäpp.. ska ner och fixa matsäcken sen så glo
på filmen "oskuld" haha hoppas den kan roa mig
lite men förväntan på voddlers filmer är ju inte så
stor om man säger så ;)

Well om 7 timmar börjar min resa mot stationen i mås.
Ska gå med min jävla väska, så ni som är ute och åker
behöver ju inte tro att de finns luffare i mås, de är bra
lille ja ;) haha sen blir de buss till b-måla. Sedan tåg
till Lindköping. Sedan byte till tåg direkt till Arlanda.
Käka donken, flyga kl 15.00 sendan shopping i madrid.
Me liiiiiike :)
Nehe nu har ja inte tid att sitta här längre ;)
får se om ja kan uppdatera där nere annars hörs vi
nästa Torsdag :) Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0