:)

efter lite tjat på lina att ja har för
dålig uppdatering får ja väl sätta igång
och skriva lite nu dåra ;)

lovet har iaf varit bra och ja känner mig redo
för skolan igen, mitt schema är gött
med massa sovmornar och en tidig fredag med :)
så nu fän ska de bli ändring på de hela.
Vet ju att om ja gör allt med en gång
har ja mer tid till annat sen ju ;)


Även att livet ibland kommer fram till en vägkorsning
måste man våga ta de steget att gå sin egna väg.
Jag har gjort för många misstag i mitt liv och man säger
ju att man ska lära sig av dom... ja gör inte de för ja mår
inte bra av att bryta dom... vet att de låter knäppt
men man kan inte släppa en människa helt. en gnutta
behöver jag och så länge inget finns, finns inte jag.

De gör de så svårt för mig att inse att den person som finns där
som bryr sig och som verkligen ser mig FINNS på riktigt. även att
de finns och står helt framför mig är ja blind. men ja vet va jag gör.
Och vad som en händer finns de alltid andra vägar.

2010 har blivit ett sånt fullspäckat år,
jag fyller 18, resor hit och dit och ja känner mig fri!
Samtidigt tynger min hemlighet ner mig..
men ja är stark de vet jag och ja lägger bara min
fokus på MIG. bara mig... okej en liten gnutta på
Herr fin i kanten - kärt barn har många namn ;)

jag kanske är mer levande död än du, men jag har fortfarande kvar mitt hopp, min frihet


Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Skönt att du har ett bra schema! :) Själv börjar jag vid tjugo över åtta varje dag och går sedan till kl fyra alla dagar utom tisdagar. haha :P Så jag ser inte fram emot skolan, dock tar jag studenten iår så det är gutt! :) Hoppas att du får en bra dag! :) Kram!

2010-01-05 @ 12:13:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Lina

PUSS

2010-01-05 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0