Företagsekonomi

sitter just nu på företagsekonomin och har
helt tappat koncentrationen. uscha snackar skype
och ser monkan skratta för sig själv.
Snackar damm och parfym och varför ja nyser så mkt.
Inget är något vettigt och de kommer inget att bli heller :P
Slutar strax så då kan ja bara läsa lite i boken och se aktiv ut :p
aja snart långras, de orkar ja inte idag, skulle hellre sluta tidigare.
Aja börjar bli glad igen men de är väl man alltid denhär tiden på månaden
eller iaf i slutet av denhär tiden på månaden. AJa ni som förstår mitt
kod-språk gör de, tänker icke förklara mig :P

Exakt 10 dagar tills jag fyller 18!
Och jag vet iaf vad jag önskar mig
mest av allt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0