Gah

så börja denna dag lida mot sitt
slut men ett liten inlägg hinner jag
allt med ska ni se ;)
Hunnit med massor idag tkr jag allt och
Både bra och dåliga saker som ja har förstått.
  • jag har varit i skolan halv 9- halv 7
  • Jag har ätit som ja ska :)
  • jag har skrivit mitt och maddies arbete
  • plus gjort en powerpoint på skiten ;)
  • Skrivit övningslappar på provet, dvs övat lite med ;)
  • duschat
  • sett paradise hotel
  • OCH SABBAT ALLT
Den sista blev ett fint avslut på dagen FAN säger jag!
Men somsagt ja vet egentligen vad ja vill och ja vill
mer än du tror... talk to me about it istället.
Blir så lee på tysta boys nu!
Ska sova Godnight my friends :)

Kommentarer
Postat av: emmelie

vad du tror gumman ;)) Fast de ska du ju för du är ju så heeet!

2010-01-20 @ 18:11:04
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0