GN

ligger just nu i min säng och kan inte sova
som tur är har ja sovmorgon till 12 så
en timme längre uppe skadar inte..
Legat och kollat på Johan Falk nu
och ja fattar inte riktigt de som är bra med
de filmerna men de löser sig nog, glor hellre
på Beck men de är ju min åsikt ;)

aja nu har ja och stefan stooor diskussion angående
mitt facebooksinlägg då han kan se mig med en balle.
Jojemen haha de kan faktiskt inte ja men de löser sig ;)
Ne nu spårar detta inlägg ur så nu ska ja försöka sova :P
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Heej! :) Hmm jag tycker johan falk är bättre än beck, fast wallander är ganska bra oxå! ;) hihi ha en bra måndag nu! :) Kramar!

2010-01-25 @ 08:40:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0