God natt

blir mkt att fundera på...
människor hit och dit..
känslor hit och dit.
Mitt liv hit och dit.
det är inte lätt att hjälpa till
och de är inte lätt att förstå

Jag vill bara att ngn bryr sig..
de vet ja att ja har en..
men ja kan inte begära de va honom
snällare person får man leta efter
och de finns absolut inge fel i den killen..
De är bara de att just nu är livet komplicerat
väldigt komplicerat..
Jag önskar att allt blir lugnt snart...


har funderat ett tag och de ja alltid
följer är mitt lilla ordspråk
jag gillar de så sjukt mkt och vet att någon
gång kommer denna text klä min fot...

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Låter inte så kul! Men det bästa är att inte tänka så mycket utan ta dagen som den kommer. :) Nu vet ju inte jag så mycket vad det handlar om så kan inte riktigt uttala mig om det men hoppas att det löser sig i alla fall! :D KRAM!

2010-01-10 @ 12:18:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0